Emaitzak: 8

Familia#
xxZehar-lerroa 8

ES EU
Zehar-lerroa (8)
esta posición se presenta como el primer elemento de una secuencia, en la que el tronco se ubica cada vez más cercano a la vertical, hasta alcanzar la postura sedente, la de arrodillado y, finalmente la de pie. Posizio hori sekuentzia bateko lehen elementua da; enborra gero eta bertikalago jartzen da, eserita, belauniko eta, azkenik, zutik jarri arte.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Iniciará elevaciones de su tronco, apoyando las manos sobre planos verticales y desniveles, preparando la organización postural y la musculatura para la postura sedente. Enborra goratzen hasiko da, eskuak plano bertikaletan eta desnibeletan jarriz, eta, hala, jarrera-antolamendua eta muskuluak prestatuko ditu esertzeko.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

La organización autónoma de la postura sedente se observa entre los 9 y los 16 meses . Eseritako jarreraren antolamendu autonomoa9. hilabetetik 16.era bitarteanhasten da.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

diversos autores como Gesell, Coriat, lejarraga – Krupitzky describen un período de la postura sedente (trípode) en el que el niño debe utilizar las manos para evitar la caída del tronco hacia delante. Zenbait autorek —hala nola Gesell, Coriat, Lejarraga eta Krupitzky— deskribatzen dute eseritako jarreraren (tripodea) aldi bat zeinean haurrak eskuak erabili behar baititu enborra aurrerantz erortzea saihesteko.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

el sostenimiento eficaz de la postura sedente requiere de la organización de un complejo sistema que integra información aferente y eferente de origen propioceptivo, vestibular y exteroceptivo (visual). Eseritako jarrerari ondo eusteko, sistema konplexu bat antolatu behar da, jatorri propiozeptibo, bestibular eta esterozeptiboko (bisuala) informazio aferentea eta eferentea barnean hartzen duena.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

En el desarrollo motor y postural autónomo, los niños llegan siempre a la postura sedente a partir de la postura “semi-sentada” o “a gatas”. Garapen motor eta posturalean, “erdi eserita” edo “lau oinean” egotetik iristen dira beti haurrak eserita jartzera.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

En esta postura se desplazan y pasan con gran habilidad a la postura sedente, al gateo regresando nuevamente a ella. Jarrera horretan, lekuz mugitzen dira, eta erraz jartzen dira eserita edo hasten dira lau oinean eta berriro belaunikatu.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

El señalamiento indicado con letras representa la serie postural que organiza la postura sedente. Letrek eseritako jarrera antolatzen duen jarrera-seriea adierazten dute.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra